20100406

Lägenheten från helvetet - duschbekymmer II

Upp tidigt idag due to the fact att vi skulle ha "möte" i vår lägenhet klockan nio. Närvarande: jag, grannen, hyresvärden, diverse hantverkare. Behöver jag säga att det blev lite halvaggressivt?
Alla skyller ifrån sig.
Jag kan inte duscha.

Idag ska jag fråga min lärare om det finns någon fransk lag som säger att man måste ha en fungerande dusch för att hyreskontraktet ska uppfyllas.
Så måste det väl vara?
Hur som helst har vi bara 24 dagar kvar i vår lägenhet, sen byter vi.
24 dagar.
Tiden går snabbt.

Nu ska jag tvätta håret i vasken, sen är det skola.



A dix huit ans j'ai quitté ma province
Bien décidé a empoigné la vie
Le coeur léger et le bagage mince
J'étais certain de conquérir Paris

1 kommentar:

  1. Oj så illa alltså? Hoppas det går bra. Men vart bär det av sedan?

    SvaraRadera