20100509

Att flytta från 37, rue de l'Abbé Groult

Jag hade en fantastisk födelsedag. Det hade jag verkligen. Väcktes av Solveig som hade lagat en fantastisk frukost. Och sedan blev det inte sämre av att Systrarna S kom med bakelser och sång.
Jag är bortskämd med fina vänner.

Idag är det söndagen den nionde maj och vi ska flytta ut ur vår lägenhet. Inte kul. En hel tidsepok är slut med middagar, fester, bakisdagar, cigg under fäkten, sol på balkongen och utflykter till Franprix och Carrefour. Wow, vilken tid vi haft i denna lägenhet.

Ikväll installerar vi oss hos Systrarna S för boende i en vecka, sedan blir det samboliv med vår norska vän Tatjana tills vi flyger hem i juni.

Snart är tiden i Paris slut. Snart är jag hemma i Sverige igen.
Blandade känslor såklart, men Herre Gud vad underbart det ska bli att återse vänner och familj.

Sommaren 2010 kommer att bli fantastisk. Det känner jag på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar